WYPOSAŻENIE SERWISÓW SAMOCHODOWYCH







Biuletyn nr 23: Dźwigniki dwukolumnowe asymetryczne ROTARY SPOA3T

Dział: Dźwigniki samochodowe

Odbiorcy
:: Urzędowe Stacje Kontroli Pojazdów
:: Autoryzowane Stacje Obsługi
:: Serwisy Niezależne

Szanowni Państwo

Z przyjemnością przedstawiam opis nowego dwukolumnowego dźwignika ROTARY o napędzie elektrohydraulicznym i udźwigu do 3000 kg- SPOA3T.

Urządzenie to zastępuje dźwigniki: SPOA30M, SPOA30M-EH1, SPOA30M-EH2.Wszystkie dźwigniki z oznaczeniem E i I (np. SPOA30E, SPOA30I itd.) oraz wszystkie odmiany 40 (np. SPOA40M, SPO40E itd.) pozostają nadal w ofercie.

W porównaniu z serią SPOA30M nowa seria SPOA3T charakteryzuje się nastepującymi zmianami:
  • oprócz ramion dwusekcyjnych dźwigniki oferowane są także z ramionami trzysekcyjnymi
  • opuszczanie i podnoszenie dźwignika wykonywane jest wyłącznie na drodze elektrycznej, bez konieczności ręcznego zwalniania blokady
  • powiększona została odległość wewnętrzna między kolumnami (o około 9 cm), co znacząco ułatwia wjazd pojazdu
  • pomniejszony został zewnętrzny rozstaw kolumn (o około 34 cm) - dźwignik zajmuje mniej miejsca
  • ramiona można regulować w większym zakresie. Tylnę ramię ma możliwość obrotu o 180 stopni
  • zespół napędowy (silnik-pompa) zawieszony jest w górnej części lewej kolumny - tym samym zespół nie przeszkadza przy pracy

Ceny pozostały na podobnym poziomie jak dotychczas.



Dźwigniki dwukolumnowe asymetryczne SPOA3T


[Kliknij na zdjęcie, aby powiększyć]

Dźwigniki dwukolumnowe SPOA3T produkowane są w dwóch podstawowych wersjach: z ramionami dwusekcyjnymi (R2S) i trzysekcyjnymi (R3S). SPOA3T występują w dwóch kolorach: niebieskim (RAL 5005) oraz czerwonym (RAL 3001).


[Kliknij na zdjęcie, aby powiększyć]

Tylne ramie może obracać się o 180 stopni. Pozwala to na bardzo staranne podparcie zarówno pojazdów o dużym jak i małym rozstawie osi. Umożliwia także łatwiejszy wjazd pojazdem pomiędzy kolumny dźwignika.

Zabezpieczenie oraz poziomowanie realizowane jest przy pomocy mechanicznych zapadek blokujących się na szczeblach metalowych listew z wycięciami. Listwy te umieszczone są w kolumnach. Zabezpieczenia odblokowywane są elektrycznie. Dzięki możliwości regulacji ustawienia pionowego listew w bardzo dokładny sposób można wypoziomować ramiona.

Bardzo nowoczesna konstrukcja dźwignika a zwłaszcza szeroki rozstaw kolumn ułatwia pracę. SPOA3T pozwala na łatwe pozycjonowanie i podnoszenie nawet szerokich pojazdów. Rozstaw kolumn wynosi 2 350 mm i jest większy od poprzedniej wersji prawie 9 cm.

Ramiona mocowane są do kolumn, na specjalnym suporcie, przy pomocy stalowych sworzni. System zębatek, zamocowanych na ramionach i suporcie umożliwia dowolną regulację kąta pomiędzy ramionami na każdej z kolumn.

Opcjonalnie wyposażenie dźwignika stanowić mogą:


adaptery do sam. osobowych

adaptery do sam. dostawczych

adaptery do samochodów VAN

adaptery

ramiona trzysekcyjne

magnetyczna kuweta na części


Dane techniczne


Model

SPOA3T R2S

SPOA3T R3S

A Wznios maksymalny 1978 mm1945 mm
B Wysokość gabarytowa dźwignika
EH1
EH2
3560 mm
3865 mm
4170 mm
3560 mm
3865 mm
4170 mm
C Szerokość dźwignika 3000 mm 3000 mm
D Szerokość przejazdu 2350 mm 2350 mm
E Wysokość do wyłącznika awar.
EH1
EH2
3455 mm
3760 mm
4065 mm
3455 mm
3760 mm
4065 mm
F Min. długość przedniego ramienia 594 mm 550 mm
G Maks. długość przedniego ramienia 853 mm 1100 mm
H Min. długość tylnego ramienia 851 mm 875 mm
I Maks. długość tylnego ramienia 1394 mm 1475 mm
J Wysokość min. regulowanej podpory 106 mm 89 mm
K Wysokość maks. regulowanej podpory 174 mm 145 mm
M Odległość między kolumnami 2580 mm 2580 mm
N Wysokość siłownika przy maks. wzniosie 3785 mm 3785 mm
O Udźwig nominalny 3000 kg 3000 kg
P Silnik 3,4 kW 3,4 kW
R Zasilanie 380V-400V/50Hz 380V-400V/50Hz
S Czas podnoszenia 31 sek. 31 sek.
T Min. wysokość pomieszczenia
EH1
EH2
3800 mm
3920 mm
4230 mm
3800 mm
3920 mm
4230 mm
WYPOSAŻENIE WARSZTATÓW SAMOCHODOWYCH